Digitalni lokalni marketing za poslovalnice
Stranke iščejo informacije online, da bi obiskale ali poklicale vašo najbližjo poslovalnico.
RoPo način kupovanja
Živimo v digitalni dobi mobilnih naprav. Kadar stranka potrebuje informacijo vzame pametni telefon, poišče najbližjega ponudnika, ga obišče ali pokliče. Od leta 2011 je lokalno iskanje zraslo kar za 100-krat, od 2015 pa 12-krat. Še vedno se večina nakupov zgodi na fizični lokaciji ponudnika. Dejstvo je tudi, da stranke večino nakupov izvedejo v bližini doma ali službe. Gre za RoPo način nakupovanja, ki je kratica za "Research online -Buy offline"
-
lokalno iskanje je od leta 2015 zraslo za 12-krat
-
večina nakupov se zgodi na lokaciji ponudnika
-
Stranke iščejo online, da bi kupile offline
Lokalno iskanje v Sloveniji raste
Zaradi množične uporabe pametnih telefonov, raste tudi lokalno iskanje v Sloveniji. Po podatkih SURS 92% uporabnikov spleta v Sloveniji dostopa na splet prek mobilnih naprav. Rast lokalnega iskanja potrjuje tudi dejstvo, da raste iskanje besed "blizu" in v bližini".
Stranke se odločajo na podlagi online informacij. Poskrbite, da vas najdejo!
Ko stranke iščejo najbližje ponudnike oz. poslovalnice jih zanima ponudba, delovni čas, pot ... Zato je za podjetja z poslovalnicami pomembno, da stranke dobijo ažurne informacije. Urejanje podatkov več poslovalnic v online svetu pa je lahko zelo zamudno. Npr. podjetje z 30 poslovalnicami, ki želi posodobiti delovni čas pri poslovalnicah, lahko porabi ogromno časa za osveževanje podatkov na različnih digitalnih platformah. Poleg tega pa zahteva določena znanja za vsako platformo posebej. To opravilo zna biti kar zamudno. Obstaja pa orodje, ki omogoča urejanje vseh podatkov poslovalnic v online svetu.
Splošno iskanje VS Iskanje blagovnih znamk
-
90% strank pri iskanju ni prepričana, katero blagovno znamko želi

Razširjen vpis - enostavno upravljanje s podatki poslovalnic
Pirs Razširjen vpis, je orodje nemškega podjetja uberall, s katerim lahko z vsemi podatki poslovalnic upravljate z enega mesta.

Povečan DOSEG strank
1 orodje za vpis poslovalnic v več kot 20 online platform.

Izboljšano RANGIRANJE
Vpisi enakih podatkov poslovalnic izboljšajo rangiranje "Google my business profila"

Enostavno ažuriranje
Podatke poslovalnic lahko enostavno ažurirate in spreminjate samo na enem mestu.

Online ocene & objave
Vpogled v online ocene in možnost odgovarjanja nanje.
Objavljate lahko aktualnosti za več poslovalnic naenkrat.
Rešitev uporabljajo podjetja po celem svetu, kot so BP, Total, Schwarzkopf, KFC, ... Rezultati vpisov so izjemni. Npr. trgovina na drobno beleži 9-krat več klikov na navigacijo, dejavnost za hišo in vrt pa kar 49-krat več klikov na navigacijo ... Preverite, kakšne učinke beleži vaša dejavnost >>

Razširjen vpis - digitalni lokalni marketing za poslovalnice
vpis poslovalnic v več kot 20 digitalnih platform
enostavno ažuriranje podatkov
online ocene in mnenja
objava aktualnosti