Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Koristi razširjenega vpisa za podjetja

Razširjen vpis omogoča vpis podjetja v baze, spletne strani, aplikacije, navigacije, imenike, iskalnike, družbena omrežja ... na enem mestu.

Z razširjenim vpisom boste postavili ogromno novih poslovalnic na spletu in mobilnikih.

V današnjem času stranke za iskanje uporabljajo različne baze, družabna omrežja, imenike, iskalnike, navigacije ... Zato je ključno, da vas najdejo, ko vas potrebujejo, ne glede na to, kje iščejo. Izjemno pomembno pa je tudi, da so vaši podatki točni, še posebej ime podjetja, naslov in telefon NAP konsistentnost.

Več vpisov poveča doseg zainteresiranih strank.

Lokalno iskanje se ne začne vedno le na iskalnikih. Raziskave so pokazale, da le 36 % strank začne lokalno iskanje na iskalnikih. Veliko jih uporablja tudi druge vire kot so on-line imeniki, aplikacije, socialna omrežja, zemljevide ipd. V zadnjih letih je v porastu tudi uporaba GPS navigacij v vozilih.

Le 36 % lokalnih iskanj se prične na iskalnikih.

Vpisi in NAP konsistentnost vplivajo na rangiranje pri iskanju.

Vpis podjetja v baze, imenike, družbena omrežja, iskalnike, aplikacije ... ima 15,5 % vpliva na rangiranje spletnih strani lokalnih podjetij v iskalnikih (SEO). pri tem je pomembna NAP konsistentnost. Iskalniki bolj zaupajo podjetju z enakimi vpisi na različnih mestih. Za iskalnike je to znak kredibilnosti podjetja. Zato ga bolje uvrščajo pri iskanju.

Vpis podjetja v različne baze ima pozitivne učinke za lokalna podjetja:

  • lokalna konkurenčna prednost pri velikem številu ponudnikov

  • ‍več strankam omogoča iskanje, klic in obisk ponudnikov

  • več vpisov zviša rangiranje v iskalnikih (SEO)

  • iskanje prek Googla poleg spletnih strani najde tudi ponudnike znotraj aplikacij (nameščenih in nenameščenih)

Velika težava je v tem, da so podatki ponudnikov napačni v 50 % do 70  % primerov. To pomeni, da stranke ne najdejo ponudnikov ali ne morejo vzpostaviti kontakta.

Preverite, kako je vaše podjetje vpisano, kje manjkajo podatki, kateri podatki so napačni ...

Za višje pozicioniranje v iskalnikih je potrebna kredibilnost.

Včasih je bilo za rangiranje spletne strani v iskalnikih najbolj pomemben izbor ključnih besed. Danes je drugače. Pomembna je vsebina, uporabniška izkušnja, kredibilnost vpisov podjetja, število vpisov ... 

Za višje pozicioniranje v iskalnikih je potrebna kredibilnost.

Nekaj najpomembnejših nasvetov za boljšo lokalno optimizacijo (local SEO):

  1. enakost naziva, naslova in telefona pri vseh vpisih (NAP konsistentnost)

  2. vpis v Google My Business in verifikacija profila

  3. najpomembnejši podatki za vpise so naziv, naslov, telefon, delovni čas, napotki za pot in povezave v družbena omrežja

  4. vzpodbujajte "on-line" ocene in mnenja strank

Lokalna optimizacija se nanaša na optimiziranje pri lokalnem iskanju. Pri vsem tem pa je potrebno vedno imeti v mislih, da se le ta neprestano spreminja. Google vedno znova spreminja kriterije, ki vplivajo na rangiranje. Upoštevati je treba tudi dejstvo, da je vedno več iskanj z več besedami, ki prinašajo boljše rezultate. Najbolj pomembno pa je, da je optimizacija, ki se nikoli ne konča.

Kredibilnost podatkov in število vpisov uvršča podjetje višje na iskalnikih.

Lokalni vpisi - dobre reference za vaše podjetje

Če želite, da Google iskalnik zaupa vašemu podjetju, boste to dosegli z vpisi podjetja z enakimi podatki v različnih platformah. To pomeni, da vas bo višje uvrščal, če boste poleg spletne strani vpisani še v ostale platforme (imeniki, socialna omrežja ...) in to povsod z enakimi podatki.

Podjetjem z več vpisi in enakimi podatki Google bolj zaupa.

Kaj vpliva na optimizacijo spletne strani?

Optimizacija spletne strani je odvisna tudi od vpisa v Google MY Business, NAP konsistentnosti, vpisov v socialna omrežja, ocen in mnenj strank.

Razširjen vpis

Vir: The 2017 Local Search Ranking Factors

Pametni telefoni so med Slovenci izredno priljubljeni. Dostopanje do spleta in družbenih omrežij prek  mobilne naprave je trend, ki gre z roko v roki s širitvijo uporabe pametnih telefonov.
Pametni telefoni med Slovenci izredno priljubljeni →
97 % uporabnikov spleta išče lokalne storitve in izdelke.
Nearly All Consumers (97%) Now Use Online Media to Shop Locally, BIA/Kelsey →
V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta.
spletna populacija, MOSS  →
4 od 5 strank uporablja iskalnike za iskanje lokalnih informacij o ponudnikih (delovni čas, naslov, telefon, pot do podjetja ...).
Understanding Consumers’ Local Search Behavior, Google, Ipsos mediaCT in Purchased® →
Stranke se zanašajo na splet, ko iščejo lokalne informacije. Kar 77% uporabnikov pametnih telefonov pri lokalnem iskanju kontaktira podjetje.
14 Great Stats for convincing SMBs to invest in local search, www.brightlocal.com →
Več kot 50 % iskanj na Googlu se zgodi na mobilnih napravah.
More Than Half Of Google’s Searches Happen On Mobile →
Stranke uporabljajo splet in mobilne naprave, ko želijo kaj izvedeti, želijo kam iti, želijo kupiti ali pa kaj narediti. V teh ključnih trenutkih se lahko povežete z njimi.
4 MICRO MOmEnTS, google →
Mobilne naprave omogočajo lokalno iskanje, ki pripelje več strank na fizično lokacijo podjetja. 
78 Percent Of Local-Mobile Searches Result In Offline Purchases →

Iskanje na mobilnih napravah prikaže tudi podjetja v aplikacijah.

Mobilne naprave so spremenile in še spreminjajo, kako stranke danes iščejo. Lokalno iskanje se ne začne vedno le na iskalnikih. Raziskave so pokazale, da le 36 % strank začne lokalno iskanje na iskalnikih. Veliko jih uporablja tudi druge vire kot so on-line imeniki, aplikacije, socialna omrežja, zemljevide ipd. Zato se je na mobilnih napravah iskalnik Google prilagodil tako, da pri iskanju prikaže rezultate iz naloženih aplikacij. Gre za takoimenovani "app indexing". Npr. če iščete določeno gostilno prek Googla na mobilni napravi, bo poleg spletnih strani našel tudi vpise v aplikacijah na vašem telefonu.

Platfome za razširjen vpis

Facebook

Facebook je najbolj znano družbeno (socialno omrežje) na svetu. V Sloveniji ima 850.000 uporabnikov. 

Foursquare

Foursquare je lokalni iskalnik na spletu in mobilnikih. 

Instagram

Instagram je priljubljena aplikacija za enostavno deljenje slik.

Google+

Vpis v Google My Business postavi podjetje na Googlove produkte.

Where to?

Where to? je aplikacija za iPhone, ki omogoča lokalno iskanje.

Tupalo

Tupalo je iskalnik namenjen iskanju lokalnih ponudnikov povsod po svetu.

Infobel

Infobel je globalni imenik razdeljen po posameznih državah.

Navmii

Navmii je svetovni ponudnik navigacijskih aplikacij.

Garmin

Garmin je eno izmed vodilnih podjetij s podroćja navigacijske tehnologije.

Here

Here je vedno bolj priljubljena navigacijska aplikacija

Waze

Waze navigacija vam pomaga najti najboljšo pot s pomočjo ostalih voznikov.

Google maps

Gooogle maps je Googleov zemljevid z navigacijo.

Opendi

Opendi je globalni imenik ponudnikov, razdeljen po državah.

Brownbook

Brownbook je lokalni imenik podjetij po državah.

Razširjen vpis omogoča upravljanje s podatki na enem mestu.

Raziskave so pokazale, da stranke za iskanje uporabljajo več virov informacij naenkrat. Iskanje se ne začne vedno samo na iskalnikih. Uporabljajo aplikacije, on-line imenike, spletne strani ... Zato je neizogibno za ponudnike, da jih najdejo na čim več platformah z enakimi informacijami kot je naziv, naslov in telefon (NAP konsistentnost). Z "Razširjenim vpisom" boste hitro in enostavno vpisali podjetje v 20 platform naenkrat.

Koristi razširjenega vpisa:

  • vpis in spreminjanje podatkov podjetja na enem mestu

  • pozitiven vpliv na optimizacijo vaše spletne strani

  • velik doseg strank na različnih napravah in aplikacijah

  • upravljanje z mnenji in ocenami na enem mestu

Želite, da vas stranke najdejo na on-line imenikih, aplikacijah, socialnih omrežjih in navigacijah?

Preberite tudi

INFOGRAFIKA

INFOGRAFIKA "KAko DANES STRANKE IŠČEJO?"

PREBERI →
APLIKACIJE

4 koraki, kako stranke pridejo do vas

VEČ →