Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

10 razlogov, zakaj so mobilne naprave velika priložnost za lokalna podjetja

Lokalno iskanje se je od leta 2011 povečalo za 34-krat. Veliko zaslugo za to imajo mobilne naprave.

Mobilne naprave so spremenile iskanje.

Včasih smo za iskanja ponudnikov uporabljali rumene strani. Te je nato izrinil splet. Danes pa živimo v dobi mobilnih naprav. Stranke prek mobilnih naprav dostopajo do informacij, kjerkoli in kadarkoli. 

Mobilniki igrajo vedno večjo vlogo pri nakupu oz. kaj in kje kupiti. Zato je bližina izjemno pomembna pri iskanju in postaja nov “piškotek (cookie)”, ki določa, katerega ponudnika bo stranka izbrala. Geomarketing je pomemben, ker stranke 75% denarja porabijo v bližini doma ali službe. To dokazuje tudi izjemna rast lokalnega iskanja v zadnjih letih.

Uporaba mobilnih naprav ni več samo v domeni mlajše populacije. Podatki kažejo, da mlajši med 18 in 34 let uporabljajo pametne telefone, skupina med 35 in 54 let, pri branju ocen, iskanju lokacij in odpiralnih časov trgovin bolj naklonjeni tablicam. Stranke so vedno bolj mobilne, povezane in za vsako nakupno odločitev potrebujejo vedno več ustreznih informacij. S pomočjo iskanja, vezanega na lokacijo, najdejo tisto, kar jih zanima.

Stranke uporabljajo mobilne naprave kjerkoli, kadarkoli, vsak dan, večkrat na dan. Iščejo na več napravah in želijo do informacij takoj.

Mobilne naprave so nov nakupni pripomoček za vedno več strank.

10 razlogov, zakaj so mobilne naprave velika priložnost za lokalna podjetja:

  1. mobilne naprave so v Sloveniji izjemno priljubljene (rast prodaj, uporabe, povezave na splet ...), ker jih lahko uporabimo kjerkoli in kadarkoli

  2. lokalno iskanje raste, ker mobilne naprave omogočajo iskanje, vezano na lokacijo

  3. stranke iščejo najbližje ponudnike in želijo informacije o ponudbi, kontaktu, mnenjih, naslovu, delovnem času ...

  4. kadar stranke iščejo lokalno, iščejo najbližje ponudnike in se odzovejo hitro

  5. pri lokalnem iskanju stranke želijo izvedeti, kako priti do ponudnika

  6. stranke veliko raje kontaktirajo podjetja, ki imajo odzivno spletno stran, ki se prilagaja vsem zaslonom

  7. iskanje prek mobilnih naprav raste in prehiteva iskanje prek računalnikov

  8. uporabniki mobilnih naprav se hitro odzovejo s klicem ali obiskom ponudnika

  9. iskanje na mobilnih napravah pripelje stranke na fizično lokacijo ponudnika

  10. stranke na mobilnih napravah uporabljajo splet, aplikacije, navigacije, družbena omrežja ... za iskanje

10 STATS THAT PROVE THE POWER OF MOBILE MARKETING →

Mobilniki niso več namenjeni samo klicanju ampak iskanju, druženju ...

Tradicionalno oglaševanje v časopisih, radiju ... še vedno predstavlja največji del oglaševanja lokalnih podjetij. A raziskave so pokazale, da so vedno manj zadovoljni s tem. Po drugi strani pa digitalni marketing prinaša več učinkov, a se tega ne lotijo zaradi pomanjkanja denarja, čas in znanj. Spletno oglaševanje je mnogo več kot le pasice. Obstajajo nekajkrat bolj učinkoviti načini pridobivanja strank. Gre za iskalni marketing - iskanje ponudnikov, ko jih stranka potrebuje.

Današnje mobilne naprave, pametni telefoni in tablice postajajo vedno večji. S tem uporabnikom omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo. To pa vpliva na pogostejšo uporabo teh naprav za različne stvari kot je iskanje, navigacija, dostop do socialnih omrežij ... Zato predvidevajo, da bodo "phablets" (mešanci med pametnim telefonom in tabličnim računalnikom) kmalu najbolj uporabljane naprave.

Lokalno iskanje prinaša hitrejši odziv strank (klic, obisk in nakup).

Ena izmed večjih koristi mobilnih naprav za lokalna podjetja je v tem, da prinašajo klice in obiske strank. Na internetu si je večina ponudnikov prizadevala za čim višje rangiranje in s tem  več klikov. Porast uporabe mobilnih naprav in lokalnega iskanja pa prinaša klice in obiske, ki so 10-20-krat vrednejši od klikov. Kar 50% lokalnih iskanj se konča z obiskom ponudnika v istem dnevu..

Mobilne naprave in lokalno iskanje prinašajo klice in obiske strank.

Pametni telefoni so med Slovenci izredno priljubljeni. Dostopanje do spleta in družbenih omrežij prek mobilne naprave je trend, ki gre z roko v roki s širitvijo uporabe pametnih telefonov.

Pametni telefoni med Slovenci izredno priljubljeni →

97 % uporabnikov spleta išče lokalne storitve in izdelke.

Nearly All Consumers (97%) Now Use Online Media to Shop Locally, BIA/Kelsey →

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta.

spletna populacija, MOSS  →

4 od 5 strank uporablja iskalnike za iskanje lokalnih informacij o ponudnikih (delovni čas, naslov, telefon, pot do podjetja ...).

Understanding Consumers’ Local Search Behavior, Google, Ipsos mediaCT in Purchased® →

Stranke se zanašajo na splet, ko iščejo lokalne informacije. Kar 77% uporabnikov pametnih telefonov pri lokalnem iskanju kontaktira podjetje.

14 Great Stats for convincing SMBs to invest in local search, www.brightlocal.com →

Več kot 50 % iskanj na Googlu se zgodi na mobilnih napravah.

More Than Half Of Google’s Searches Happen On Mobile →

Stranke uporabljajo splet in mobilne naprave, ko želijo kaj izvedeti, želijo kam iti, želijo kupiti ali pa kaj narediti. V teh ključnih trenutkih se lahko povežete z njimi.

4 MICRO MOmEnTS, google →

Mobilne naprave omogočajo lokalno iskanje, ki pripelje več strank na fizično lokacijo podjetja. 

78 Percent Of Local-Mobile Searches Result In Offline Purchases →

42% uporabnikov mobilnih naprav, ki išče lokalno, se nagiba k nakupu prej kot v 1 uri.

42 Per Cent of Mobile Searchers Looking to Buy Within the Hour →

91% imatnikov pametnih telefonov jih imajo vedno na dosegu rok (24 ur na dan, 7 dni v tednu), 95% jih uporablja za lokalno iskanje, 99% jih uporablja mobilne iskalnike vsaj enkrat na dan ...

32 Startling Statistics on Mobile Usage →

Mobilne naprave so velika priložnost za lokalna podjetja.

Še pred nekaj leti so mnoga lokalna podjetja menila, da ne potrebujejo prisotnosti na spletu. Rast lokalnega iskanja to spreminja. Stranke želijo na  najti izdelke in storitve v bližini. Za iskanje pa poleg spletnih iskalnikov uporabljajo, aplikacije, imenike, družbena omrežja in navigacije.

Želite, da vas stranke najdejo na on-line imenikih, aplikacijah, socialnih omrežjih in navigacijah?

Mobilne naprave omogočajo iskanje, vezano na lokacijo.

Preberite tudi

INFOGRAFIKA

INFOGRAFIKA "KAKO DANES STRANKE IŠČEJO?"

PREBERI →
GEO-MARKETING

geomarketing - zakaj je tako pomemben?

PREBERI →